Nově vznikající značka streetwear oblečení se specifickým názvem a požadavkem na svou značku ve formě otazníku a vykřičníku. Černobílá kombinace byla součástí zadání. Zvolila jsem funky font, který jsem ještě dodatečně upravila a použila ve formě pozitivu a negativu, kdy obě vypadají opravdu cool :)

Zakázkové truhlářství Tanpa mě vybralo v rámci soutěže na rebranding své značky. U příležitosti 20 let firmy jsme tvořili nejen logo, ale také kampaň k oslavě 20 let, vizitky a firemní oblečení. Projekt byl skvělý a kreativní. Logo má evokovat čistý řez dřevem a tečka v patičce loga průřez stromem. Font je čistý a masivní, neboť Tanpa pracuje...

Creative pub je název marketingové agentury, která stála na počátku své brand identity. Logo vznikl jako nápad jak vhodně spojit kreativitu, týmovost a přitom se obratně vyhnout spojení s alkoholem vzhledem k názvu Pub.

Potravinářský pavilon ČZU poptával design loga pro své produkty. Zadání bylo přesně vymezené, spolu se specifikací barev i názvem a umístěním prvků. Šlo tedy především o návrh vizuálu loga a jeho rozpracování na předem zadané typy produktů.

Zadání projektu bylo navrhnout poutavý potisk na kelímky s kávou s využitím stávajícího brandu.

Coffee Dream je rodinná pražírna ze srdce Slovácka. Již 25 let praží kávy z celého světa. Poptávka se týkala loga, které by odráželo jak oblast činnosti, tak příslušnost k danému regionu.