Nápad s hlavou rysa vycházel z toho, že většina outdoor obchodů má ve znaku hory, cestu, batoh... A já se chtěla lišit. Rys je pro mě znakem mrštnosti, hbytosti, perfektní vybavenosti pro život v přírodě. A k tomu byl už je krůček ke sloganům a celkovému vzhledu.

Úno 06

Funpark

Pro Vznikající Funpar jsem navrhla sérii stylů a směrů. Vzniklo několik různých vizuálů, ale o finální podobě stále není rozhodnuto. Proto zde sdílím jen některé návrhy, na kterých chci ukázat, co vše se dá s jedním logem udělat za použití různé stylizace fontů.

Logo pro pivovar Art bylo zadání do soutěže, kde zadavatel jasně chtěl vystihnout, že uvařit dobré pivo je umění. Měli jsme s se vyvarovat znaků pípy, chmelu a dalších pivovarnických klišé. Použila jsem tedy motiv varných hrnců a soustavy trubek, které působí samy o sobě dost ,,artově" a dá se s nimi dobře pohrát například na etiketách. Navrhla...

Led 17

Handyman

Handyman vznikl jako název pro Pavla Dlouhého, který začal podnikat jako Hodinový manžel, ale nepřál si mít tohle standartní označení. Logo jsme vymysleli tak, aby jasně vyjadřovalo záměr činnosti a navíc v něm byly iniciály P.D.. Navíc claim ,,Od sklepa po střechu" je více než výstižný pro záběr činností!

Brand pro e shop se značkovými teniskami. Zaměřeno na zákazníky, kteří mají rádi luxus a premium zboží. Značka se dobře prezentuje na dárkových taškách či jiných obalech.